VÝMĚNA ZBOŽÍ ZDARMA A VRÁCENÍ

Doručené zboží Vám nevyhovuje?

Měla jste jinou představu a nakonec by jste si vybrala zboží jiné?  

Potřebujete jinou barvu a nebo vzor?

U nás to není žádný problém! 

K výměně zboží využíváme službu společnosti Zásilkovna.cz,  tzv. Reklamačního asistenta.

 

JAK POSTUPOVAT?

1. Kontaktujte náš zákaznický servis a to nejlépe emailem, můžete samozřejmě i telefonicky. Kontakt naleznete ZDE...


2. Během několika hodin Vám bude emailem zaslán štítek s čárovým kódem(tzv.reklamační asistent), štítek nalepíte na krabici s kabelkou, kterou chcete vyměnit za jinou a nebo vrátit.


3. Do krabice vložte fakturu(doklad), který Vám byl zaslán jako příloha emailu oznamujícího odeslání zboží.


4. Na tento doklad napište rukou "výměna" a nebo "odstupuji od smlouvy", aktuální datum, číslo Vašeho bankovního účtu a přidejte svůj podpis!


5. "Vratku" poté zanechte na libovolné pobočce Zásilkovny, zboží si od Vás přeberou a vše je vyřízeno!

6. Nyní si už jen pár dnů počkáte na jiné zboží a nebo Vám budou zaslány peníze na uvedený účet. Tu nejbližší pobočku Zásilkovny si můžete najít ZDE...

S vrácením neotálejte, čím dříve se k nám nevyhovující kabelka dostane, tím rychleji Vám ji vyměníme za jinou a nebo Vám vrátíme peníze! 

Doručení vráceného zboží zpět k nám může trvat i jeden týden, vyřízení našim zákaznickým servisem obvykle další 3-4 pracovní dny.